BRANDFIELD
KLANTENDIENST
Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Op deze pagina helpen we je graag. Bekijk de diverse onderwerpen en veelgestelde vragen om snel antwoord te krijgen!
Retourneren
Toch niet helemaal tevreden met je aankoop of liever een andere maat/kleur? Retourneren is mogelijk!
Garanties
Wij bieden op alle style items in onze shop garantie. Benieuwd naar de garantietermijn en regels?
Reparaties
Style item kapot? Wij bieden je een goede reparatie service en zullen kijken naar een gepaste oplossing.
Klachten
Service staat voorop bij Brandfield. Heb je toch een klacht? Neem direct contact op met onze klantenservice!
Productinformatie
Heb je een vraag over onze producten? Wij helpen je graag verder op het gebied van onderhoud, maten etc.
WINKELS
Wist je dat wij ook fysieke winkels in Nederland hebben? Bekijk en pas onze style items in het echt!
SNEL ANTWOORD OP JOUW VRAAG
SNEL ANTWOORD OP
JOUW VRAAG
Veelgestelde vragen
De Brandfield klantendienst staat 5 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Bekijk hier de meest gestelde vragen:
- Kan mijn bestelling vertraging oplopen?
-
Door het onverwacht grote aantal online bestellingen in Nederland in deze bijzondere tijd, heeft PostNL aangegeven de levertijd niet te kunnen garanderen. Houd rekening met vertraging van 1 tot 2 dagen. Voor de meest actuele informatie omtrent de bezorgstatus van je pakket verwijzen wij door naar de website van Bpost.
- Welke code kan ik gebruiken om een gratis luxe goodiebag aan mijn bestelling toe te voegen en hoe moet ik deze verzilveren?
-
Om de gratis luxe goodiebag aan je bestelling toe te voegen dien je de code LUXE-GOODIEBAG te gebruiken bij je bestelling. Je kunt je code in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "verzilver je waardebon" in het vakje "heb je een kortingscode?" Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt de luxe goodiebag toegevoegd aan je bestelling. Houdt er rekening mee dat je maar één code kan verzilveren per bestelling.
- Mijn gratis luxe goodiebag code werkt niet, wat nu?
-
Vervelend om te horen dat je code het niet doet. De code is inwisselbaar op bestellingen vanaf €50,- en niet geldig i.c.m. andere acties en codes. Controleer eerst of je de code goed hebt overgenomen. Wil het dan nog niet dan kan je contact met ons opnemen via [email protected] of 050-2011559 zodat wij met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Wacht in dat geval nog even met bestellen omdat we achteraf je code niet meer aan de bestelling kunnen toevoegen.
- Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Hoe lang duurt het voordat deze wordt verwerkt?
-
Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 10 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 2 tot 4 werkdagen aan je terugstorten op dezelfde wijze als waarmee betaald is. Wanneer je na 10 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst via [email protected].
- Wat voor garantie heb ik op een horloge?
-
Je hebt garantie op het uurwerk van het horloge, maar buiten de garantie valt de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt). Tenzij er sprake is van een productiefout.
- Hoe lang duurt het voordat mijn reparatie gereed is?
-
Onze partner HSC Nederland heeft van veel merken onderdelen op voorraad. Hierdoor is de gemiddelde reparatietijd van een artikel 2 à 6 weken. Wanneer een artikel onder garantie gerepareerd wordt, moet deze in de meeste gevallen opgestuurd worden naar de leverancier. De reparatietijd kan hierdoor langer zijn dan 6 weken. Wanneer onderdelen niet op voorraad zijn en toegestuurd moeten worden door de leverancier, kan de reparatietijd ook langer worden dan 6 weken.
- Wat te doen als mijn pakketje beschadigd is?
-
Indien uw pakket beschadigd wordt aangeleverd, weiger dit pakket dan aan te nemen van uw postbezorging. Neem vervolgens direct contact op met onze klantenservice. Een beschadigd pakket aannemen is op eigen risico.
- Kan mijn bestelling vertraging oplopen?
-
Door het onverwacht grote aantal online bestellingen in Nederland in deze bijzondere tijd, heeft PostNL aangegeven de levertijd niet te kunnen garanderen. Houd rekening met vertraging van 1 tot 2 dagen. Voor de meest actuele informatie omtrent de bezorgstatus van je pakket verwijzen wij door naar PostNL.
- Welke code kan ik gebruiken om een gratis luxe goodiebag aan mijn bestelling toe te voegen en hoe moet ik deze verzilveren?
-
Om de gratis luxe goodiebag aan je bestelling toe te voegen dien je de code LUXE-GOODIEBAG te gebruiken bij je bestelling. Je kunt je code in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "verzilver je waardebon" in het vakje "heb je een kortingscode?" Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt de luxe goodiebag toegevoegd aan je bestelling. Houdt er rekening mee dat je maar één code kan verzilveren per bestelling.
- Mijn gratis luxe goodiebag code werkt niet, wat nu?
-
Vervelend om te horen dat je code het niet doet. De code is inwisselbaar op bestellingen vanaf €50,- en niet geldig i.c.m. andere acties en codes. Controleer eerst of je de code goed hebt overgenomen. Wil het dan nog niet dan kan je contact met ons opnemen via [email protected] of 050-2011559 zodat wij met je mee kunnen kijken wat er aan de hand is. Wacht in dat geval nog even met bestellen omdat we achteraf je code niet meer aan de bestelling kunnen toevoegen.
- Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Hoe lang duurt het voordat deze wordt verwerkt?
-
Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 10 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 2 tot 4 werkdagen aan je terugstorten op dezelfde wijze als waarmee betaald is. Wanneer je na 10 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst via [email protected].
- Wat voor garantie heb ik op een horloge?
-
Je hebt garantie op het uurwerk van het horloge, maar buiten de garantie valt de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt). Tenzij er sprake is van een productiefout.
- Hoe lang duurt het voordat mijn reparatie gereed is?
-
Onze partner HSC Nederland heeft van veel merken onderdelen op voorraad. Hierdoor is de gemiddelde reparatietijd van een artikel 2 à 6 weken. Wanneer een artikel onder garantie gerepareerd wordt, moet deze in de meeste gevallen opgestuurd worden naar de leverancier. De reparatietijd kan hierdoor langer zijn dan 6 weken. Wanneer onderdelen niet op voorraad zijn en toegestuurd moeten worden door de leverancier, kan de reparatietijd ook langer worden dan 6 weken.
- Wat te doen als mijn pakketje beschadigd is?
-
Indien uw pakket beschadigd wordt aangeleverd, weiger dit pakket dan aan te nemen van uw postbezorging. Neem vervolgens direct contact op met onze klantenservice. Een beschadigd pakket aannemen is op eigen risico.
Heb je verder nog vragen?
De Brandfield klantendienst staat 5 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. We live style items!