BRANDFIELD

KLANTENDIENST

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Op deze pagina helpen we je graag. Bekijk de diverse onderwerpen en veelgestelde vragen om snel antwoord te krijgen!

annuleren
 

Bestellen

Heb jij je oog laten vallen op een mooi style item? Tijd om deze te bestellen!

Meer over bestellen

Betalen

Welke betaalmethoden zijn er? Hoe lang duurt het voordat je betaling verwerkt is?

Meer over betalen

Verzenden

Hoe lang duurt de verzending en is het mogelijk om je pakket te volgen?

Meer over verzenden

Terugsturen

Toch niet helemaal tevreden met je aankoop of liever een andere maat/kleur? Terugsturen is mogelijk!

Meer over terugsturen

Garanties

Wij bieden op alle style items in onze shop garantie. Benieuwd naar de garantietermijn en regels?

Meer over garanties

Reparaties

Style item kapot? Wij bieden je een goede reparatie service en zullen kijken naar een gepaste oplossing.

Meer over reparaties

Klachten

Service staat voorop bij Brandfield. Heb je toch een klacht? Neem direct contact op met onze klantenservice!

Meer over klachten

Productinformatie

Heb je een vraag over onze producten? Wij helpen je graag verder op het gebied van onderhoud, maten etc.

Meer over onze producten

WINKELS

Wist je dat wij ook fysieke winkels in Nederland hebben? Bekijk en pas onze style items in het echt!

Meer over onze winkels

 

SNEL ANTWOORD OP JOUW VRAAG

SNEL ANTWOORD OP
JOUW VRAAG

Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder onze meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Hoe lang duurt het voordat deze wordt verwerkt?

Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 5 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 2 tot 4 werkdagen aan je terugstorten op dezelfde wijze als waarmee betaald is. Wanneer je na 5 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst via klantendienst@brandfield.be.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, mag ik deze terugsturen zodat ik een vervangend exemplaar ontvang?

Allereerst vervelend dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen. uiteraard is dat niet de bedoeling. Je mag ons een melding sturen met mail zodat de situatie bij ons bekend is en het artikel door middel van het terugstuur formulier retourneren. Wij beoordelen de situatie en komen per mail terug op de situatie.

Wat voor garantie heb ik op een horloge?

Je hebt garantie op het uurwerk van het horloge, maar buiten de garantie valt de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt). Tenzij er sprake is van een productiefout.

Hoe lang duurt het voordat mijn reparatie gereed is?

Onze partner HSC Nederland heeft van veel merken onderdelen op voorraad. Hierdoor is de gemiddelde reparatietijd van een artikel 2 à 6 weken. Wanneer een artikel onder garantie gerepareerd wordt, moet deze in de meeste gevallen opgestuurd worden naar de leverancier. De reparatietijd kan hierdoor langer zijn dan 6 weken. Wanneer onderdelen niet op voorraad zijn en toegestuurd moeten worden door de leverancier, kan de reparatietijd ook langer worden dan 6 weken.

Waar verzilver ik een kortingscode?

Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Verzilver je waardebon" in het vakje "Heb je een kortingscode?". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Hoe lang duurt het voordat deze wordt verwerkt?

Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 5 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 2 tot 4 werkdagen aan je terugstorten op dezelfde wijze als waarmee betaald is. Wanneer je na 5 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantendienst via klantendienst@brandfield.be.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, mag ik deze terugsturen zodat ik een vervangend exemplaar ontvang?

Allereerst vervelend dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen. uiteraard is dat niet de bedoeling. Je mag ons een melding sturen met mail zodat de situatie bij ons bekend is en het artikel door middel van het terugstuur formulier retourneren. Wij beoordelen de situatie en komen per mail terug op de situatie.

Wat voor garantie heb ik op een horloge?

Je hebt garantie op het uurwerk van het horloge, maar buiten de garantie valt de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt). Tenzij er sprake is van een productiefout.

Hoe lang duurt het voordat mijn reparatie gereed is?

Onze partner HSC Nederland heeft van veel merken onderdelen op voorraad. Hierdoor is de gemiddelde reparatietijd van een artikel 2 à 6 weken. Wanneer een artikel onder garantie gerepareerd wordt, moet deze in de meeste gevallen opgestuurd worden naar de leverancier. De reparatietijd kan hierdoor langer zijn dan 6 weken. Wanneer onderdelen niet op voorraad zijn en toegestuurd moeten worden door de leverancier, kan de reparatietijd ook langer worden dan 6 weken.

Waar verzilver ik een kortingscode?

Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Verzilver je waardebon" in het vakje "Heb je een kortingscode?". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.

 

Heb je verder nog vragen?

De Brandfield klantendienst staat 5 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. We live style items!

CONTACT

 
Naar boven
Brandfield.be maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van de cookies.