Klantendienst

Bekijk onze meest gestelde vragen:

Hoelang duurt het voordat mijn retour verwerkt is?

Wanneer je het pakket bij een Postnl loket hebt ingeleverd, ontvangen wij het meestal de volgende leverdag in ons logistieke centrum. Wij verwerken het pakket binnen 5 werkdagen.

Ik heb de verkeerde maat besteld, mag ik deze ruilen?

Ruilen is bij ons niet mogelijk. Je mag het artikel retourneren en wij zullen, indien de bestelling aan de voorwaarden voldoet, de bestelling retour verwerken. Je kan vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste maat.

Kan ik het artikel ruilen in een Brandfield filiaal?

Dit is niet mogelijk. Een webshop aankoop werkt anders dan een aankoop in één van onze filialen. Het retour brengen van je pakket is wel mogelijk. Echter duurt de verwerking van jouw retour wel wat langer.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Via het retourformulier welke je bij je bestelling hebt ontvangen. Hierop noteer je de nodige informatie, zodat voor ons duidelijk is van wie het pakket afkomstig is en wat de bedoeling ervan is. Je kunt het strookje met het antwoordnummer van het retourformulier eraf knippen, zodat je deze aan de buitenzijde van je verpakking kunt bevestigen. Vervolgens geef je het pakket af bij een PostNL loket en ontvang je een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs totdat je een bevestiging hebt ontvangen omtrent jouw retourzending.

Ik zie dat mijn pakket is afgeleverd maar ik heb nog geen bericht?

Wij verwerken je pakket binnen 5 werkdagen nadat het bij ons is geleverd.

Kom je er toch niet uit? Contact us!

 

Maandag t/m vrijdag:
09:30 - 20:00 uur
Zaterdag & zondag
Gesloten
 

Helaas is onze klantenservice vandaag telefonisch niet bereikbaar.
Voor vragen kunt u mailen naar klantenservice@brandfield.nl

 

De Brandfield klantendienst staat 5 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Bekijk hier de meest gestelde vragen:

Hoelang duurt het voordat mijn retour verwerkt is?

Wanneer je het pakket bij een Postnl loket hebt ingeleverd, ontvangen wij het meestal de volgende leverdag in ons logistieke centrum. Wij verwerken het pakket binnen 5 werkdagen.

Ik heb de verkeerde maat besteld, mag ik deze ruilen?

Ruilen is bij ons niet mogelijk. Je mag het artikel retourneren en wij zullen, indien de bestelling aan de voorwaarden voldoet, de bestelling retour verwerken. Je kan vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste maat.

Kan ik het artikel ruilen in een Brandfield filiaal?

Dit is niet mogelijk. Een webshop aankoop werkt anders dan een aankoop in één van onze filialen. Het retour brengen van je pakket is wel mogelijk. Echter duurt de verwerking van jouw retour wel wat langer.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Via het retourformulier welke je bij je bestelling hebt ontvangen. Hierop noteer je de nodige informatie, zodat voor ons duidelijk is van wie het pakket afkomstig is en wat de bedoeling ervan is. Je kunt het strookje met het antwoordnummer van het retourformulier eraf knippen, zodat je deze aan de buitenzijde van je verpakking kunt bevestigen. Vervolgens geef je het pakket af bij een PostNL loket en ontvang je een verzendbewijs. Bewaar dit bewijs totdat je een bevestiging hebt ontvangen omtrent jouw retourzending.

Ik zie dat mijn pakket is afgeleverd maar ik heb nog geen bericht?

Wij verwerken je pakket binnen 5 werkdagen nadat het bij ons is geleverd.

Heb je verder nog vragen?

Onze klantendienst is op de volgende dagen te bereiken:

Maandag t/m vrijdag:
09:30 - 20:00 uur
Zaterdag & zondag
Gesloten

Helaas is onze klantendienst vandaag telefonisch niet bereikbaar.
Voor vragen kunt u mailen naar klantendienst@brandfield.be.

Naar boven
Brandfield.be maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van de cookies.