INFORMATIE OVER

Klachten

Indien je een klacht hebt over een product dat je hebt gekocht, of over onze service, verzoeken wij je om dit zo snel mogelijk bij ons te melden. Je kunt dit doen door een e-mail te sturen of telefonisch contact op te nemen. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum.

Binnen 7 dagen berichten wij je over de afhandeling van je klacht.

Neem contact op
 

Openingsuren

Bekijk de actuele openingsuren van de klantendienst.

Geschillencommissies

De Geschillencommissie
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl).

Europees ODR Platform
Een andere mogelijkheid is om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ttp://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heb je nog vragen?

Neem contact op met de klantendienst.

Naar boven