About guess
The story of Guess
Begin jaren 80 zijn de Marciano broers het super sexy en daardoor revolutionaire jeans merk GUESS begonnen, wat onmiddellijk een mega hit werd. In 1985 introduceerde Paul Marciano de iconische award-winning zwart-wit campagnes, die veel modellen een echt gezicht als celebrity heeft gegeven.
De lijst van topmodellen die Paul Marciano heeft ontdekt is enorm, Claudia Schiffer, Carla Bruni, Karen Mulder, Eva Herzigova, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta en onze Nederlandse Marvy Rieder waren allemaal van de partij. Deze campagnes waren voor allen een opstap naar hun grote carrières in de modellen wereld.
Sexy, eigentijds en uitdagend, dat past helemaal bij het merk GUESS en dus ook bij de GUESS horloges en sieraden. Stuk voor stuk bijzonder qua vormgeving en kleur. Een GUESS horloge is daarom niet zomaar een horloge, maar een in het oog springende accessoires. De GUESS sieraden zijn jong, sexy en altijd met een avontuurlijke twist.
Nieuwe collectie
Horloge bestsellers
Sieraden bestsellers