Klantendienst

Bekijk onze meest gestelde vragen:

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Hoe lang duurt het voordat deze wordt verwerkt?

Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 5 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 2 tot 4 werkdagen aan je terugstorten op dezelfde wijze als waarmee betaald is. Wanneer je na 5 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst@brandfield.be.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, mag ik deze terugsturen zodat ik een vervangend exemplaar ontvang?

Allereerst vervelend dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen. uiteraard is dat niet de bedoeling. Je mag ons een melding sturen met mail zodat de situatie bij ons bekend is en het artikel door middel van het terugstuur formulier retourneren. Wij beoordelen de situatie en komen per mail terug op de situatie.

Wat voor garantie heb ik op een horloge?

Je hebt garantie op het uurwerk van het horloge, maar buiten de garantie valt de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt). Tenzij er sprake is van een productiefout.

Hoe lang duurt het voordat mijn reparatie gereed is?

Onze partner HSC Nederland heeft van veel merken onderdelen op voorraad. Hierdoor is de gemiddelde reparatietijd van een artikel 2 à 6 weken. Wanneer een artikel onder garantie gerepareerd wordt, moet deze in de meeste gevallen opgestuurd worden naar de leverancier. De reparatietijd kan hierdoor langer zijn dan 6 weken. Wanneer onderdelen niet op voorraad zijn en toegestuurd moeten worden door de leverancier, kan de reparatietijd ook langer worden dan 6 weken.

Waar verzilver ik een kortingscode?

Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Verzilver je waardebon" in het vakje "Heb je een kortingscode?". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.

Kom je er toch niet uit? Contact us!

 

Maandag t/m vrijdag:
09:00 - 20:00 uur
Zaterdag & zondag
Gesloten
 
 

De Brandfield klantendienst staat 5 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Bekijk hier de meest gestelde vragen:

Ik heb mijn bestelling retour gestuurd. Hoe lang duurt het voordat deze wordt verwerkt?

Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 5 werkdagen verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 2 tot 4 werkdagen aan je terugstorten op dezelfde wijze als waarmee betaald is. Wanneer je na 5 werkdagen nadat je pakket bij ons is aangekomen nog geen bericht hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via klantendienst@brandfield.be.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, mag ik deze terugsturen zodat ik een vervangend exemplaar ontvang?

Allereerst vervelend dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen. uiteraard is dat niet de bedoeling. Je mag ons een melding sturen met mail zodat de situatie bij ons bekend is en het artikel door middel van het terugstuur formulier retourneren. Wij beoordelen de situatie en komen per mail terug op de situatie.

Wat voor garantie heb ik op een horloge?

Je hebt garantie op het uurwerk van het horloge, maar buiten de garantie valt de band, het glas, de batterij en de kroon (knop waarmee je de tijd instelt). Tenzij er sprake is van een productiefout.

Hoe lang duurt het voordat mijn reparatie gereed is?

Onze partner HSC Nederland heeft van veel merken onderdelen op voorraad. Hierdoor is de gemiddelde reparatietijd van een artikel 2 à 6 weken. Wanneer een artikel onder garantie gerepareerd wordt, moet deze in de meeste gevallen opgestuurd worden naar de leverancier. De reparatietijd kan hierdoor langer zijn dan 6 weken. Wanneer onderdelen niet op voorraad zijn en toegestuurd moeten worden door de leverancier, kan de reparatietijd ook langer worden dan 6 weken.

Waar verzilver ik een kortingscode?

Je kunt je kortingscode in de eerste stap van je winkelwagentje verzilveren bij "Verzilver je waardebon" in het vakje "Heb je een kortingscode?". Wanneer je code wordt geaccepteerd wordt het bedrag in mindering gebracht op je aankoopbedrag.

Heb je verder nog vragen?

Onze klantendienst is op de volgende dagen te bereiken:

Maandag t/m vrijdag:
09:00 - 20:00 uur
Zaterdag & zondag
Gesloten

Je kunt ons bereiken via:
E-mail: klantendienst@brandfield.be
Telefoon: +3150 - 20 11 559

Naar boven
Brandfield.be maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website, geef je toestemming en ga je akkoord met het gebruik van de cookies.